donderdag 24 juli 2008

VOERTUIGENSERIE


Gek. Hoe drukker het is, des te meer heb ik de neiging om maar door te gaan. Het is middernacht geweest, ik had lang willen slapen en toch zit ik hier nog achter mijn laptop stukjes te tikken voor het (of de, kan iemand me eindelijk eens uitleggen wat het juiste geslacht is?) blog. Deze Mini is speciaal voor Jesse, die heeft laten weten fan van de voertuigenserie te zijn. Dit exemplaar stond naast café Luda Kúća, oftewel het Gekke Huis. Daar dronk Dragan David Dabić z'n koffie onder het toeziend oog van Slobodan Milošević, Ratko Mladić, Vojislav Šešelj en zelfs van zijn eigen zelf in andere gedaante. Foto's van de heren sieren de muren van het etablissement. Hoe zou jij je voelen onder je ochtendkoffie of je avondborrel, terwijl je wordt aangestaard door degene die je niet wordt geacht te zijn maar wel bent of andersom? Ik zou bijzonder in de war raken.

Geen opmerkingen: