zaterdag 7 maart 2009

hondenkleren

Zoals je ergens hiernaast kunt zien, regent het in Belgrado. En als het regent of koud is, krijgen honden pakjes aan als ze naar buiten gaan. Hun baasjes zijn erg bang dat hun lievelingen een koutje oplopen. Ik vind het nogal genant om daar foto's van te maken, maar gelukkig kwam ik zojuist langs de etalage van een winkel waar ze hondenpakjes verkopen, in stemmig grijs, met strikjes van voren en van achteren en zelfs met glimmertjes op de oren. Daar wil je als hond wel mee gezien worden. Het enige nadeel is een natte kont.
Ik heb in Moskou ook vaak honden met kleren aan gezien, maar bestaat dat in Nederland nou ook? Ik ben het zicht daarop een beetje kwijt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja dat bestaat in Nederland jammer genoeg ook. Het is een of andere hype waar ik de ballen niet van snap.

David Jan zei

Nee hè, niet ook al in het dierbare vaderland!!