maandag 16 juni 2008

slaapgebrek


Hier had een hilarisch fotoverslag moeten staan van het bezoek van Ronald en Pieter. Ik heb, hoe zeggen de Amerikanen dat ook alweer, m'n reet eraf gelachen de afglopen dagen. Vanochtend wilde ik m'n foto's kopiëren en hup, niks meer. ALLES WEG!!!!!!!!! Gelukkig kan ik putten uit Pieters foto's, waarvoor mijn erkentelijkheid. Wat we hebben gedaan? Veel gegeten en gedronken, Nederland van Frankrijk zien winnen, drie keer tot vijf uur in de ochtend Kolonisten van Catan zitten spelen en vooral ongelooflijk veel ontzettend flauwe, maar daarom niet minder leuke lol gehad. Echt tot de tranen over m'n wangen biggelden.
Ze zitten nu in een Swissair-vliegtuig. Morgen moeten ze weer werken. Haha. Ik niet, want ik ben de hele week vrij. Hartelijk dank heren, het was een gedenkwaardig bezoek. Belgrado zal er nog lang over napraten.

Geen opmerkingen: