donderdag 11 juni 2009

pardon


Jullie moeten me maar vergeven dat ik deze dagen niet superregelmatig blog. Ik rijdt voortdurend op en neer naar het vliegveld om gasten voor het Ohgutohgutfeest op te halen, moet op het laatste moment van alles regelen, organiseren, improviseren en natuurlijk met die gasten uit Nederland in het café zitten. Dodelijk vermoeiend allemaal, het is dat het moet zo'n feest voor je vijftigste verjaardag. De eerste gast is gisteren al gearriveerd, Jan uit Hilversum. Dus werd het laat, vanochtend is het vroeg. Afijn, dat zal de komende dagen wel zo blijven...

7 opmerkingen:

Fabian zei

wat een straf, Jelen....

Marko zei

En dat op het vliegveld ;-)

Veel plezier de komende dagen, en alvast gefeliciteerd!

Nadin zei

Ja dat klinkt allemaal heeel naar...ruilen ;)
Veel plezier en gefeliciteerd alvast. Maak er een mooi feest van!

David Jan zei

Ik zit hier inderdaad vreselijk te lijden.

MrKoek zei

Jelen Pivo, ik krijg heimwee. Dit jaar heb ik al mijn vakantiegeld in mijn bootje geïnvesteerd. Misschien kunnen er nog een paar dagen Exit vanaf als ik een perskaart krijg van de redactie.

liesberth zei

Heerlijk...enne gefeliciteerd misschien ben ik al te laat

Antje zei

Is het feestje al geweest, inmiddels?