donderdag 15 mei 2008

zenuwen

Even geen fotootjes, geen links, geen spitse gedachten. Ik moet zometeen opnames gaan maken voor het Journaal. Mijn hemel, wat ben ik zenuwachtig. Het gaat mijn eerste echte bijdrage worden. Ik heb al een soort van script, zodat ik ongeveer weet welk verhaal ik wil vertellen. Maar nu moet ik het nog gaan uitvoeren ook. Ik heb vanochtend al drie keer op de w.c. gezeten (vooruit, één fotootje dan, voor het welbevinden van de lezer heb ik mezelf maar weggelaten).







Gelukkig is Sale een hele goede cameraman, de hofleverancier van beelden uit Servië, hoewel hij vandaag meer psycholoog zal moeten zijn om zijn correspondent bij de tijd te houden. Mama, ik wou dat het al vanavond was.

Update: Het is allemaal goed gegaan. Sale is inderdaad een goede cameraman en ook nog een goede psycholoog. Het resultaat is komende maandag- of dinsdagavond te zien in het NOS Journaal.


Geen opmerkingen: