dinsdag 26 mei 2009

klootzakken

Nu we het toch over punk hebben... Ik was zaterdag bij een concert van de Prljavi Dripci (Vuile Klootzakken), een punkband met wortels in de half vergane blok's 19 a en 65 in Novi Beograd, in SKC. Hele trouwe bezoekers herinneren zich misschien een stokoude post over deze band. Ik schreef al dat ik nooit punk geweest en zelfs nu op mijn oude dag ben ik dat nog steeds niet. Ik ging naar het concert omdat ik zanger Igor ken en dat is een aardige jongen. Dit is hem:

Goed, dat concert dus. Sommigen kwamen er om de slapen:

Anderen ook:

Weer anderen kwamen er blijkens de tekst op hun shirt alleen om het geld:

Nog weer anderen hadden wetenschappelijke aspiraties

En dan waren er die gekomen waren om foto's te maken:

Hé verrek, als dat Dirk-Jan Visser(Nederlandse fotograaf) niet is met een grappig plastic cameraatje waar de lensdop nog op zit:

Maar veruit de meesten waren toch gewoon voor de muziek gekomen. Die was hard, er werd veel gerookt en het was ongelóóflijk warm.


En zo klonk het allemaal:

Geen opmerkingen: